Sauna - Reisverslag uit Doha, Qatar van vriendengroep - WaarBenJij.nu Sauna - Reisverslag uit Doha, Qatar van vriendengroep - WaarBenJij.nu

Sauna

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg

23 November 2005 | Qatar, Doha

Hey Toppers,

Het is al vaak gezegd maar hoop dat het er nu eindelijk van komt!!!! Het lijkt me echt super om een keer relaxed met z'n vijfen naar de sauna in putten te gaan. Dus wat zeggen jullie van zaterdag 18 feb. 2006 het is ver vooruit ik weet 't maar dan is jur weer teurg uit australie en kan iedereen het ver van te voren in plannen:) mocht dat echt niet lukken is 25 feb ook nog een optie maar laten we in eerste instantie maar voor 18e gaan. Hoop dat jullie allemaal kunnen!!!!!! kan ik al reserveren....

kusje haai

  • 23 November 2005 - 21:51

    Arjan:

    Ik Kan!!!!!!!!!! yeah showers.............. yahoooooooo

  • 23 November 2005 - 22:16

    Sven:

    Gôh doe niet zo gek mallerd! Ik zal wel even in mijn schedule kijken of het mij schikt. :p

  • 24 November 2005 - 08:12

    Jelle:

    Ja is inderdaad vervooruit... Ik weet niet hoe ik het eerste halve jaar van 2006 zit met de weekenden... Kan namelijk zijn dan ik in verbend met stage op de uni ook weekenden in groningen moet zijn... Ronnie weet daar meer van, hij heeft het namelijk ook al eens mogen ervaren...

    Maar laat er geen onduidelijkheid over zijn: Ik vind het een super idee!! Is Roy er dan ook al?? Die kwam toch eind feb!? Kunnen we net zo goed nog een weekje wachten, zodat onze man van D(r)own under ook bij kan zijn...
    Kusje

  • 24 November 2005 - 11:31

    Arjan:

    Jah als het goed is is roy er dan alweer... Maar idd voor de zekerheid dan kijken voor 't eerste weekend in maart dan weten we dat iig zeker! Dus eerste weekend in maart!!! WIE KAN?? Als jullie iig die data in je agenda zetten dat je daar dan nog ff niks afspreekt... prikken we als er meer duidelijkheid is een definitieve datum:)

  • 24 November 2005 - 13:59

    Ron:

    de tering he, over vooruit plannen gesproken. ik denk wel dat ik kan. ga ik ff mijn tolly-worst in de rondte zwaaien. broodje worst erbij? haha
    ron

  • 26 November 2005 - 08:57

    Roy:

    HE piemel als je nou een weekje later doet kan ik ook mee. ik kom de 21 februarie terug in nederland

  • 26 November 2005 - 13:50

    Tweet:

    Hoi,

    Geen idee of hier ik er wel zomaar even een berichtje mag plaatsen maar voor deze keer ben ik wel zo brutaal :P.. Correct me if i am wrong maar zit je nu in Qatar? Zo ja, voor stage of gewoon vakantie? Ik weet namelijk niet zoveel van dat land af maar heb er ongelofelijk veel interesse in dus wellicht dat jij me het één en ander erover kan vertellen als je daaro zit.

    Groetjes!

  • 26 November 2005 - 13:55

    Tweet:

    Hoi,

    Geen idee of hier ik er wel zomaar even een berichtje mag plaatsen maar voor deze keer ben ik wel zo brutaal :P.. Correct me if i am wrong maar zit je nu in Qatar? Zo ja, voor stage of gewoon vakantie? Ik weet namelijk niet zoveel van dat land af maar heb er ongelofelijk veel interesse in dus wellicht dat jij me het één en ander erover kan vertellen als je daaro zit.

    Groetjes!

  • 26 November 2005 - 16:23

    Jur:

    Quatar ??

    Hahaha, datr krijg je ervan als je maar wat invult bij de locatie

  • 29 November 2005 - 22:36

    Arjan:

    Wist al niet precies meer wanneer je terug kwam... Maar de 25e dan... Komt mij achteraf ook beter uit!
    Haha grappig dat we ineens meer vrienden blijken te hebben:) Maar 25e NAAR DE SAUNA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 32858

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: