Feestje - Reisverslag uit Abuja, Nigeria van vriendengroep - WaarBenJij.nu Feestje - Reisverslag uit Abuja, Nigeria van vriendengroep - WaarBenJij.nu

Feestje

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg

21 November 2005 | Nigeria, Abuja

Jongens ik zei, Come to me Feastjia. En jullie waren er! NICE!!

Was een geslaagde party was ik van mening. Lekker gegeten, gedronken, veel gelachen en gedanst...

Ik weet niet wat jullie vonden maar ronnie zag er nog erg leuk uit ook in die outfit... Jongen het staat je!!! Nu nog een handtasje en een gekromde pols en het beeld is compleet!

Ik zal voor diegenen die dit graag nogeens willen doen of niet konden komen een nieuwe data prikken... Want was SUPER!!

GR Jelle!!

  • 21 November 2005 - 13:37

    Sven:

    Supa duppa!!! Sorry voor Ronnie maar moet hem telleurstellen aangezien ik hem niet: "Totally Gay" vond. Volgende keer maar wat beter je best doen dan. :p LaterZ

  • 21 November 2005 - 14:20

    Ron:

    ik vond ook een dope party! ja mijn homo immitatie was toch niet helemaal compleet he! volgende keer zal ik indd toch meer mijn best doen qua outfit dan. ;) laters
    ron

  • 21 November 2005 - 14:23

    Ron:

    bij het weggetje, ik ben ronnies vriendje niet tegen gekomen jammer genoeg! en ik maar denken dat wordt scoren! potver he.

  • 22 November 2005 - 18:58

    Ronnies Vriendje:

    neeh hoor ronnetje, ik vond dat je er weer lekker uitzag in je strakke kleding.

    Dikke lik

    je mannetje

  • 22 November 2005 - 22:37

    Roy:

    hahahaha.
    Zo te horen heb ik wat gemist. dat gaan we aardig goed maken als ik terug kom. en ron als je er zo goed uitzag krijg je mannetje nog wel eens concureentie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 32851

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: