reminder sauna - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van vriendengroep - WaarBenJij.nu reminder sauna - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van vriendengroep - WaarBenJij.nu

reminder sauna

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg

12 December 2005 | Noorwegen, Oslo

Hey Toppers!

Voor het weer in de vergetelheid raakt. Sauna 25 feb??? Hoop dat iedereen kan! Roy is er dan ook weer bij:)Dus als iedereen dat iig in zn agenda zet...

Groetjes, Arjan

  • 12 December 2005 - 10:50

    Sven:

    Nou als Roy er dan weer bij is weet ik het zo net nog niet. Die jonge is dan net weer in Nederland en weet niet of hij zijn gevoelens dan wel in kan houden! Gaat hij zich straks uitleven :p

  • 12 December 2005 - 11:45

    Jelle:

    in dat geval ga ik JUIST mee.... haha

  • 12 December 2005 - 14:45

    Ron:

    als het maarniet op mij is, vind ik alles best! maar kunnen we het beter niet in augustus doen! dan heeft iedereen vakantie en heb ik ook nog wel ergens een uurtje vrij. haha!!
    maar als de centen het toe laten kan ik wel!!
    ron

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 32853

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: