all good things come to an end - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van vriendengroep - WaarBenJij.nu all good things come to an end - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van vriendengroep - WaarBenJij.nu

all good things come to an end

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg

09 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Ja Jongens,

met veel emotionele poespas deel ik jullie mede dat mijn witte ongepimpte bolide, met inmiddels gepaste ouderdomsverschijnselen, voor 22 maart 2007 naar de eeuwige snelwegen zal gaan :'( al waar hij met andere roestbakken van ver voor zijn tijd stationair kan pruttelen tot hij daar vast loopt, of z'n achteras er spontaan onderuit rot, Of de tandwielen door de motorkap naar buiten vliegen, of de voorpijp van de uitlaat er met 140 onderuit tettert en vertikaal onder mijn auto probeert te komen te staan zodat ik hoogst waarschijnlijk gelanceerd zal worden. Want dat waren de dingen die mij te gebeuren staan als ik door blijf rijden... Om het nog maar niet te hebben over ales wat het niet meer doet nadat ik hem weer ophaalde van APK... laat ik zeggen, alleen de lampen voor en de knipperlichten doen het nog, voor de rest is alles maar dan ook zonder grappen echt alles volledig gedefecteerd?! MOOI KLOTEN!!!

Ik zie bijvoorbeeld. Mijn choke lampje, olie peil, temperatuur, remlichten, dashbord verlichting, tsja eigenlijk al het electrische niet meer. maar ook remmen.... WELKE REMMEN:S , banden, schokbrekers, ashoezen, versnellingsbak, C, CO, en CO2 uitstoot (ja ik heb mijn steentje ruim bijgedragen aan het broeikaseffect) En weet je wat in de natte land ook handig is als je rijdt....... precies ruitewissers (ik heb door slecht zichtal aardig wat mensen een 'bijna dood' ervaring bezorgd)en weet je wat ik opzich ook wel zou waarderen... als ik zag hoeveel brandstof er in mn tank zit, want dat doet het ook niet meer. Dus op de gok alemaal.

Jullie snappen dat de weegschaal van keuzes on omkeerbaar door is geslagen naar de kant van ABFUHREN!!! jullie zijn allemaal uitgenodigt met mij mee te rouwen om dit grote verlies op mijn verjaardag zondag 18 maart:) maar officiele uitnodiging bel ik nog wel even door.

groetjes en alvast bedankt voor jullie steun,

Big A

Er moet gewoon teveel aan gebeuren om mijn vertrouwen weer terug te winnen. en daarom ga ik hem ABFUHREN!!!!

  • 09 Maart 2007 - 12:06

    Ronnie:

    ahhhhhhhhh, sneu man! misschien wil ik er wel ff mee kloten, als dat zou kunnen!? tezei echt alles helemaal doorgerot is ofzo. bijvb ff ander motortjes erin leggen. turbotje hier turbotje daar! electro is wel te doen, zeker bij die oudere autotjes.ff overleggen xtje
    maar het is wel erg sneu dat het leven dat ie leefde voorgoed voorbij is? haha
    ron

  • 09 Maart 2007 - 12:46

    Jelle:

    Tja Arjan, Je bakkie die altijd onder de meest rare en robuuste verwachtingspatronen met zich te snel voortbewegende wielen deed voortstuwen gedreven door enkel en alleen jou/je voet (teen, baksteen) en zich bij de bestemming altijd neer liet deponeren met de tromelremmen op standje "red hot chili" en de gedachte in zijn achteruitkijk spiegel dat hij WEER werd ingeruild voor dat grote Rode monster voorzien van bling bling en gogo gadget uitrusting maar met grote verbazing en afschuwing zag jou kleine witte stijder op vier wielen (althans meestal) dat jij, arjan, jezelf zelfs omklede om in die auto te stappen, dat was de laatste druppel waarbij die kleine rakker alles uit de kast heeft gehaald om ook een rode rakker te worden (zie hier en daar de roest) maar ook dit mocht niet baten het werd hem allemaal teveel en aanschouw nu het angsaanjagende gruwellende haartjes op de rug rechtopzettende en weer neer drukkende met grote tinteling in linker quadrant van rechter teelbal (bij ronnie ook linker) gevoel het resultaat. Arjan geef hem een waardig afscheid! Trap hem in zn 4e versnelling kietel hem nog 1 keer onder zn schakelpookie en lik hem even zoals je dat altijd deed bij de accupunten waarna je hem aan pimp and shrimp my car dude ronnie doneert.... Dan kan ik als ik terug ben "Back to the Future!"

    Dit was mijn bijdrage geweest bij de uitvaart! Ik zou het fijn vinden als 1 van jullie dat voor mij zou kunnen voordragen aan de mensen massa die zijn respect aan deze held zal gaan tonen door aldaar aanwezig te zijn.

    Dank!

  • 09 Maart 2007 - 14:37

    Big A:

    weet dat elektro goed te doen is weet ook al waar het probleem zit. maar heb er gewoon geen zin meer in en 't stond leuk in het verhaaltje;) Als je 't autotje op jou naam schrijft mag je m hebben. Bij de sloop krijg je een vrijwaardingsbewijs zodat je alles van je naam af kan schrijven... op een andere manier is het niet mogelijk...

  • 09 Maart 2007 - 15:05

    Sven:

    Bij deze kom ik de 18de langs om mijn laatste eer te bewijzen. Dan drinken we een biertje op hem en zal ik Jelle zijn speech voor leggen. :'(

  • 09 Maart 2007 - 18:45

    Syb.:

    Is ritueel verbranden, onder het mom "verjaardagsvuur" niet een goeie optie? :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 32797

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: