nieuw leven.... - Reisverslag uit Thimphu, Bhutan van vriendengroep - WaarBenJij.nu nieuw leven.... - Reisverslag uit Thimphu, Bhutan van vriendengroep - WaarBenJij.nu

nieuw leven....

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg

26 Februari 2007 | Bhutan, Thimphu

Hey jongens!

Het is een mooie tijd om hier weer eens wat mee te doen....
Jur heeft een eigen huis.....
Arjan zn grote rijbewijs en de nodige airmiles....
Ronnie binnenkort een nieuwe afstudeerplek.... en mogelijk ook een stulpje in fryslan...
Sven kan binnenkort weer woest achter zn american footbal studenten aan rennen... ben erg benieuwt hoe het gaat met coachen!
En Sybren heeft zn eigen T-Shirt filiaal...

Tja genoeg te schrijven maar ik verwacht van Roy en Jur het eerste stukje... IK WIL OOOK FOTOS!!!!

xxx Jelle

  • 26 Februari 2007 - 21:26

    Sven:

    hahaha juist jah nou we hebben Zondag eerste wedstrijd. Dus ben benieuwd hoe die jongens het er vanaf brengen.

  • 26 Februari 2007 - 21:44

    Jur :

    Haha,
    Go Jelle...
    Ik weet niet of je met "nieuw leven" de site bedoeld. het is ook wel toepasselijk op alle gebeurtenissen in de levens van de leden ervan.

    Maargoed, Ja ik heb stras een eigen huis. Ik weet niet precies wanneer ik de sleutel krijg maar warschijnlijk begin april
    Ideaal voor zomerse feesten BBQ's enz

    foto staat op de site...

  • 02 Maart 2007 - 16:34

    Big A:

    We're entering a new phase

    mwahahahahah

  • 02 Maart 2007 - 18:04

    Jur :

    Ja Big A...

    wanneer komen de kids?

  • 02 Maart 2007 - 19:10

    Roy:

    Foto's komen eraan. Zit nog te kloten met verzekering. sommige verzekeraars willen me niet verzekeren, omdat mijn motor veel vermogen heeft. En hoe is het daar?
    Ik zie op de foto's dat je rechte arm erg ontwikkeld is. In april komt marjo en dan heeft je rechter arm weer wat rust.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bhutan, Thimphu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 32794

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: