Ja ook ik, hoogstwaarschijnlijk, vastgoedbezitter. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van vriendengroep - WaarBenJij.nu Ja ook ik, hoogstwaarschijnlijk, vastgoedbezitter. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van vriendengroep - WaarBenJij.nu

Ja ook ik, hoogstwaarschijnlijk, vastgoedbezitter.

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg

17 Oktober 2007 | Nederland, Groningen

Hey kerels,

Alles flex?!
Ik heb gister tussen mijn buikkrampen door een telefoontje gehad van de makelaar in grunn en ik heb even met hem onderhandeld over de prijs die ik ga proberen te betalen voor mijn huisje!

Dus als het goed is ben ik nu een aanzienlijk bedrag armer maar een huis rijker... Alleen nog even afwachten of ik alles ga rond krijgen! Fotos volgen nog, die moeten even op de PC gezet worden.

Kusj Jelle

  • 17 Oktober 2007 - 11:11

    Sven:

    Vette shit!!!

  • 17 Oktober 2007 - 13:13

    Roy:

    zeker vette shit.

  • 18 Oktober 2007 - 07:19

    Big A:

    Hey big spender!!! Super goed man! vind het echt cool dat iedereen nu een beetje z'n plekje krijgt. Hou ons op de hoogte over de vorderingen

  • 18 Oktober 2007 - 17:52

    Jur:

    Hey Endstra :-)

    Ga je ook al de huizenmarkt in. Ik hoop dat je alles snel rond krijgt en dan echt de bezitter bent van je eigen huis

    misschien voorbarig, maar gefeliciteerd!!!

    Jur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2039
Totaal aantal bezoekers 32796

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: