biertje - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van vriendengroep - WaarBenJij.nu biertje - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van vriendengroep - WaarBenJij.nu

biertje

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2005 | Malawi, Lilongwe

HE luitjes,

ik wil jullie een leuke vrijdag avond toe wensen. Drink allemaal een extra biertje voor mij.

Gr roy

  • 15 November 2005 - 09:29

    Jelle:

    Zullen we doen roy! Weet je trouwens de uitslag al van de test!??

    En aan de jongens... Willen julie blijven eten of komen jullie later en vergeet niet een slaapzak en handdoek me te nemen!!!

    Gr jelle

  • 15 November 2005 - 11:12

    Sven:

    Ik wil wel komen eten maar dan alleen als je wat *jammie* gaat maken. Zodat we goede bodem kunnen leggen voor dat extra biertje van Roy :p
    Denk wel dat je ALWEER wat gaat missen hoor Roy. Maar niet getreurd we maken er wel een verslagje van voor je ;)

    Toedeloedoki

  • 15 November 2005 - 20:24

    Ronnie:

    he lekker dat exra biertje! strax word ik nog dronken jo! haha. ik ga als homo had je vast prachtig gevonden roy. dus ben bang indd dat je wat gaat missen, maar je hoort het verslag wel!
    ron

  • 16 November 2005 - 07:49

    Ronnies Vriendje:

    Ja ronnie is eindelijk uit de kast gekomen, met een lekker strak xs damens shirtje aan en een zeer strakke jeans komt zn kontje toch het beste uit... Ik verheug me nu al op onze wilde nacht vrijdag!!

    gr zn smattie

  • 19 November 2005 - 14:47

    Jelle:

    Nou was erg gezellig!!!
    Bedankt!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Lilongwe

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 32859

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: