berichtje - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van vriendengroep - WaarBenJij.nu berichtje - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van vriendengroep - WaarBenJij.nu

berichtje

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2005 | Malawi, Lilongwe

Dag gasten,
ik dacht zet ff iets op onze site, omdat het erg langgeleden is dat er iemand wat erop heeft gezet.
Als jullie weten zi ik nu in manly. Ik surf weer elke dag en dat ook erg goed.
Heb vandaag gewerkt als bouwvakker. het was wel oke maar wel erg zwaar.
Met de damens staat t op een rustig pitje.

maar hoe is het bij jullie thuis. sporten jullie nog veel; hoe zit het met de damens en hoe gaat het op school of werk.

Hoop wat reactie te krijgen anders is deze site een beetje nutteloos geworden.

Gr roy en mis jullie allemaal, maar nog 3,5 maand en dan ben ik weer thuis.

  • 07 November 2005 - 09:00

    Ron:

    he roye boy! niet zo negatief he! momenteel beleven we misschien niet zo veel! maar ik zal je ff op de hoogte houden. bij mij op school gaat erg goed, en met de vrouwtjes gaat het ook erg leuk. leef nu echt volledig op mijn zelf met eigen wasmachine en droger enz. heerlijk!!! sporten heeft al een tijdje niet meer in mijn agenda gestaan, mijn eerste kleine laagje spek heeft zich al tot ontwikeling gebracht. dus ga nu weer hart op zoek naar lekkere sport(school). hey kerel onjoy your spaces spreekje laters
    ron

  • 07 November 2005 - 13:27

    Sven:

    Tjah...heb net een trainingskamp achter de rug (weekend). Dat was redelijk pittig dus op sport gebied gaat het goed en loopt het wel lekker. Met mijn dame gaat ook alles goed dus daar heb niks over te klagen. Ben alweer tijdje gestopt met werken bij VanHaren (Wendy) Maar ik heb het dan ook wel lang uitgehouden en vond het leuk werk. Dat had jij vast niet verwacht hé Roy?

    Kusjes Sven, Mis jullie ook allemaal en zie jullie de 18de...behalve Roy, de spelbreker :p

  • 08 November 2005 - 20:45

    Jelle:

    Tja met de damens gaat alles super, ik lig immers elke nacht wel met een in bed.... Met sporten ook goed! Zie reactie sven,haha. Ik heb echt genoten van dat weekend! Lekker vaak trainen en vooral de buikspier van al het lachen!
    Met mn school gaat alles zn gangetje en met mn werk ook, lekker big bucks verdienen!! haha.
    Tja voor de rest zie ik jullie allemaal de 18e hier in grunn. Volgend jaar beter Roy... maar drink daar maar een biertje op mn 23ste! haha

    ps. Sven ik heb me in alle bochten gewrongen om een substitute voor Roy te vinden die nacht hier in Groningen, want ik had jullie wel door hoor vorig jaar, stelletje relnichten! Dus onder het Motto: Tall Dark & Handsome heb ik Serdar ook uitgenodigt. Ik geloof dat ik nu wel ruimschoots door mn slaapplekjes heen ben...
    gr jelle!

    ps2 zorg dat jullie geen sportschoenen en petje op hebben want ze kunnen nog al bitchie zijn hier de laatste tijd....

  • 10 November 2005 - 06:06

    Roy:

    he jel Drink geen biertje voor je(denk wel aan je). mag voor de eerste komende week geen sex hebben. Heb een soa opgelopen. dus heb allemaal medicijne gekregen om het te verhelpen. ik wordt nu op alles getest en volgende week weet ik de uitslag.
    Maar veeel plezier met je verjaardag jel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Lilongwe

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 32853

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: