FF paar dagen skeuren!! - Reisverslag uit Vianden, Luxemburg van vriendengroep - WaarBenJij.nu FF paar dagen skeuren!! - Reisverslag uit Vianden, Luxemburg van vriendengroep - WaarBenJij.nu

FF paar dagen skeuren!!

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg

15 September 2005 | Luxemburg, Vianden

Nou mannen,

Dit forum begint een beetje op een motor-forum te lijken, mijn excuses hiervoor.

Maar toch zal ik jullie een kort verslag geven van het ritje naar luxemburg.
We zijn donderdag vertrokken na ronnies les. En hup naar de motorcamping in Utscheid gereden, dichtbij luxemburg, net in duitsland.
Vrijdag lekker rijden en zaterdag ook. Was super! Wel af en toe regen waardoor veel van de tijd de weg vochtig dus niet optimaal bochten werk maar zaterdag ochtend en vrijdag namiddag was het droog en zozo daar maakten we gebruik van.... haha
Ik heb nog nooit zo het gevoel gehad dat ik flink aan het scheuren was!! haha.

Jongens de fotos zijn genomen toen het nattig was dus zijn niet super maar toch leuk!

Hey veel plezier in aussie en in het platte landje.... Ik spreek jullie snel weer... Ronnie, sterkte gewenst he.... (hij heeft spit en ligt nu al de tweede dag plat...) waarschijnlijk iets te heftig motorgereden....

  • 15 September 2005 - 14:54

    Ron:

    ja was echt top alleen beetje hobbels in het wegdek. dus nu maar ff rustig aan!

  • 15 September 2005 - 17:48

    Sven:

    Spit? Dat is fucked up! Heb je Woensdag toch te hoog naar het kleine balletje gesprongen en te fanatiek op de motor geweest. Zit je nu ook onder de drugs?
    Rustig an en ik spreek je...

  • 15 September 2005 - 18:26

    Jelle:

    Ja ron kan nu niet genoeg krijgen van een bepaald groen stinkend plantje.... nog even 2 weken wachten dan heb ik eigen teelt!!!!!

  • 16 September 2005 - 09:11

    Arjan:

    Altijd goed om motor verhalen te horen... volgende keer ga ik ook zeker weer mee!!! En dat stinkende groene plantje.... DAMN daar heb ik weer 's zin in! spreek jullie snel weer! mzzl

    Arjan

  • 16 September 2005 - 15:55

    Jelle:

    Arjan..... ik wacht wel even met oogsten!!!! het gaat al weer wat beter met Ron dus er is geen haast!
    haha!

  • 30 Oktober 2005 - 08:52

    Ron:

    hahaha van mij mag je oogsten hoor jelle! ben erg benieuwd naar je eigen plantjes
    r

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Vianden

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 32857

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: