ik wil motorrijden....hah - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van vriendengroep - WaarBenJij.nu ik wil motorrijden....hah - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van vriendengroep - WaarBenJij.nu

ik wil motorrijden....hah

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg

13 Augustus 2005 | Zweden, Stockholm

Ja jongens eindelijk is het zo ver... ik ga zo te voet naar het tankstation en dan.... Benzine halen want mn trixie krijgt de vuurdoop!!

Ik heb hem dus helemaal zelf gefixed op de laklaag na... Dat heb ik aan een pro overgelaten en zie het resultaat.. de fotos werden bijna allemaal overbelicht door de weerkaatsing van mn motor...

En ik voeg ook een fototje toe van ronnie in zn nieuwe pak!! jaja hij is helemaal strak (zelfs iets te strak) maar zoals al het strakke trekt dat wel weer bij hahaha.

Hey laters! zie de fotos en enjoy!

  • 13 Augustus 2005 - 07:14

    Jelle:

    haha, nou de fotos staan er maar er staat er nog 1 ergens in het fotoboek, dus even terug bladeren.

    En syb ik heb extra ruimte overgelaten voor een nieuwe foto van je chick.... (per ongeluk verwijderd):(

    kus aan allen! jelle

  • 27 Augustus 2005 - 21:40

    Ron:

    erg vet hoor! dat is echt de geile shit hoor!

  • 04 September 2005 - 09:02

    Roy:

    Als vriend moet ik jullie op de hoogte houden van bepaalde vooruitgangen, dus bij deze doe ik dat.
    Ik heb nu een engels vriedinnetje. ze komt uit brighton en is stewardes.

  • 05 September 2005 - 09:58

    Jelle:

    Als vriend zal ik daar even een reactie op geven. haha!

    Roy gefeliciteerd, dat klinkt erg leuk! FOTOWS!!!

    En goedkope air-miles!??

    Laters

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 32855

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: