punta - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van vriendengroep - WaarBenJij.nu punta - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van vriendengroep - WaarBenJij.nu

punta

Door: roy

Blijf op de hoogte en volg

11 Augustus 2005 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

HE Gasten,

Ben benieuwd naar jullie vakantie verhalen?
Ik ben nog steeds hard aan het werk. heb zeker nog tijd voor leuke dingen....b.v.: heb een amerikaans scharreltje.
Maar ze gaat zaterdag alweer weg (op naar de volgende, hahahaha).
Heb net een spelletje gedaan, waarmee ik een tegoed bon heb gekregen voor t internet en ik heb een tour gewonnen mt limbo danzen.
En ik vertrek zondag naar een hostel aan de kust, dus arjan als je komt dan zitten we 200 meter van het strand.
En leeft syb nog?

Gr roy

  • 12 Augustus 2005 - 05:49

    Jelle:

    Hey roy,

    tja je had gereageerd op mn msn maar ik was mn pc vergeten af te sluiten op het werk.... haaha.
    Amerikaans scharreltje... komt ze uit siliconvalley!??

    LAters!

    en mn vakantie fotos volgen! Volgende week gaat ron op motorvakantie, zonder mij :( ......

  • 12 Augustus 2005 - 13:54

    Sven:

    Ze zeggen dat Amerikaanse dames goed kunnen *sucky sucky* dus Roy, zoek het even uit of die verhalen kloppen ok?

    Mijn vakantie verslag volgt als mijn vakantie is afgelopen ;)

    LaterZ

  • 27 Augustus 2005 - 21:45

    Ron:

    he beast, ikke ben naar zuid frankrijk geweest met debrommert. heb daar giga geil gereden! heb namelijk ook nog eens plak bandjes onder mijn brommert gezet! enz. dat was erg vet!als ik weeer eens tijd heb en er aan denk vooral zal ik wel foto's plaatsen. voor de rest nie zo veel! haha! he laters dipshit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 32855

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: