hoi - Reisverslag uit Matâ'utu, Wallis & Futuna van vriendengroep - WaarBenJij.nu hoi - Reisverslag uit Matâ'utu, Wallis & Futuna van vriendengroep - WaarBenJij.nu

hoi

Door: roy

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2005 | Wallis & Futuna, Matâ'utu

Eerst wou een leuk berichtje neerzetten hoe ieders vakantie vergaat, maar dat lijkt me nu geen goed moment voor.
Wel ben ik benieuwd of we nog iets doen voor de begravenis van jur zijn vader.
Het is wel zo dat we elkaar al 9 jaar kennen en ieders ouders ook goed kennen, dus mijn vraag is wordt er daarin nog iets ondernomen want wil wel mijn steentje in bijdragen.

Liefs roy

  • 26 Juli 2005 - 08:24

    Roy:

    sorry,
    moet ff iets leuks kwijt ben zaterdag aangeramd door een kiwi van 31 jaar. Om het laatst zat ze de hele tijd aan me zak. Ze was redelijk knap, maar erg aangeschoten. Maar de groostste afknapper was nog dat ze niet kon dansen en toch helemaal uit haar dak ging, om mij te verlijden. Ben hem ook snel gepeerd. Ik weet het wat jullie denken, maar ik was met veel leukere damens, hahahaha.

  • 26 Juli 2005 - 10:41

    Syb:

    Ik ga sowieso a.s. donderdag naar de crematie. Ben op dit moment in alkmaar om ff nette kleding te halen. Of er verder wat wordt ondernomen weet ik niet, ik heb de rest ook nog niet hierover gesproken.

    Wat betreft die kiwi, had je haar niet kunnen verleiden tot een trio met 1 van die knappere dames die bij je was, hahaha.

  • 26 Juli 2005 - 15:30

    Hoi!:

    ja zeker gecondoleerd jur!
    ik weet niet of er wat gaat plaats vinden. ik hoor het wel! en wat de kiwi betrefd ik had laats een 40er! hahaha!
    ron

  • 28 Juli 2005 - 10:47

    Arjan:

    Vind dat ik het ook nogsteeds goed doe hoor met een van 32... ze rand me nog regelmatig keihard aan:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Wallis & Futuna, Matâ'utu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 32856

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: