Vriendengroep? - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van vriendengroep - WaarBenJij.nu Vriendengroep? - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van vriendengroep - WaarBenJij.nu

Vriendengroep?

Door: Jur

Blijf op de hoogte en volg

13 Juli 2005 | Zuid-Afrika, Pretoria

Ik merk dat ik tegenwoordig meer van jullie hoor via deze pagina dan dat we elkaar nog in het echt zien. Ik weet dat iedereen langzaamaan zijn eigen weg gaat. en minder tijd heeft. maar toch, tijd heb je niet tijd maak je

Ciao, Jur

  • 13 Juli 2005 - 16:57

    Sven:

    Jur daar heb je helemaal gelijk in. Maar is vakantie periode en iedereen is druk met werken of met zijn vrouwelijk schoon.
    Dus tjah dan wordt het over het algemeen al snel druk of moeilijk. Maar heb wel zin om snel wat te doen hoor want heb tijd genoeg ;)

  • 13 Juli 2005 - 17:49

    Ronnie:

    druk druk druk!

  • 13 Juli 2005 - 19:18

    Syb:

    Laten we binnenkort snel dan wat afspreken. Ik ben ook (helaas) druk, maar zoals je zei:"tijd heb je niet, tijd maak je."
    Ik ben volgende week, sowieso wel maandag, dinsdag, woensdag in lelystad (of in ieder geval 1 van die dagen). iemand zin om dan een filmpje te kijken of iets te gaan drinken/poolen?

  • 15 Juli 2005 - 07:51

    Roy:

    Ik ben het helemaal mee eens. het is waar je pririoriteiten (of zoiets) legt. En het si ook zo als je ouder wordt dat je elkaar minder ziet van wege andere belaangrijke zaken. is iets wat ik moeilijk vind om te geloven, maar het is.
    en juist als je vakantie hebt zou je meer tijd moeten hebben. Wat ik er alleen mee wil zeggen of er wel eens over wordt nagedacht of vriendschap voor lief wordt genomen of iets is wat speciaal is. Ik denk dat onze vriendschap speciaal is en zal er ook de benodigde aandacht aan schenken. En hebben jullie wel eens over nagedacht wat je inbreng is in de vriendschap. En wat verwachten we van elkaar. ik weet dat ik verwacht van een vriendschaprelatie dat er een open communicatie is en dat de input van beide zeide 100 procent is.

    Ik denk dat vriendschap iets waardevols is en ik denk dat iedereen ook zijn deel inbrengt, want anders waren we geen vrienden meer. maar het af en toe goed om bij onze vriendschap stil te staan.

    Soms mist ht inlevens vermogen bij sommige mensen en zal ik het in het algemeen zeggen. dat dit nu ten sprake komt zegt iets. en jullie zzijn slimme gasten en kunnen jullie er zelf wel achter komen wat het is.

    mis jullie, maar ga nu weer voetballen,hahah. ja roy voetbalt.
    gr roy

  • 15 Juli 2005 - 07:54

    Roy:

    sorry voor alle taal fouten, maar moest het ff kwijt en had weinig tijd.hahaha

  • 17 Juli 2005 - 20:49

    Arjan:

    Mooi gesproken allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 32852

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: