VAKANTIE - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van vriendengroep - WaarBenJij.nu VAKANTIE - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van vriendengroep - WaarBenJij.nu

VAKANTIE

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg

08 Juli 2005 | Frankrijk, Parijs

Ja jongens het is weer zover. Jelle gaat met zn chica op de motort naar France. Als we daar een weekje bij mn zusje (en dr vriend) en mn tante zijn geweest gaan we naar SCHOTLAND de highlands en lochness (mn andere tante haha). Allemaal met de motort! Dat zijn heel wat kilometers maar dat maakt het juist leuk! haah.
Ik vertrek komende maandag en ben eind juli weer terug. Want ik moet heel augustus werken bij mn nieuwe werk. Verdient erg goed en maar 3uur per dag van 8 tot 11..... dus nog genoeg tijd om te chillen haha en mn motor te verfen! ja ron je hebt me aangestoken!

Hey mannen, Ik zie jullie dit weekend vast nog wel, al ben ik zaterdagavond naar sensation BLACK.... YEp were did I get myself into!? Dus lig zondag in coma en maandag scheur ik weg. Maar dan weten jullie in iedergeval dat er weer mooie foto's zullen volgen...

GR en KUS jelle

  • 08 Juli 2005 - 15:31

    Ronnie:

    lochness dus daar ben ik ook vlakbij geweest, erg mooi daar dat is nog wel ff tuffen jongen. maar wel leuke weggetjes die te klein zijn voor 2 baans en sceuren ze keihart. j amijn verhaal zal ik denk ik ook maar gaan beginnen en plaatsen hiero. he maar wens jullie alvast een hele prettige vak.
    spreek je laters, ron

  • 08 Juli 2005 - 16:48

    Sven:

    Nou dan zal ik maar niet vertellen hoe mijn vakantie eruit ziet want dat is dan pretty boring vergeleken met wat jij allemaal gaat doen haha
    Trouwens welke kleur wordt je motor? Roze met witte stippen of niet? Vind ik wel wat voor jou en Marjolijn samen hahaha :p

  • 09 Juli 2005 - 10:00

    Syb:

    Dope shit! Compared 2 U We Rock moet daar optreden (Ishak, Thomas, Berry en Stefan)mijn voormalig crew. En daarna gewoon chill op vakantie is ook zeker niet verkeerd. Ik heb nog niet eens vakantie plannen.
    Zelf zit ik vanavond in amsterdam, paradiso en bitterzoet: Amsterdam Breakz en Ish (Bboying, bboying, bboying).. Fijn weekend allemaal en Jelle, fijne vakantie alvast!

  • 10 Juli 2005 - 08:46

    Roy:

    Heb net de afgelopen twee weken 7000 km afgelegd met mijn zieke kop, maar ben alweer beter. Ben blij dat ik weer in de bewoonde wereld ben. maaar jelle veel plezier en probeer dit jaar de schade te beperken aan je motor, anders wordt het 8 tot 4 werken, hahaha. en wat is het met verfen, is dat een nieuwe hype in nederland, ik moet na een tijdje ook mijn auto verfen, maar dat is meer om de roest plekken weg te werken en de auto 5 jaar jonger te laten uitzien om meer centjes voor te vangen.
    Geef inge een dikke kus voor en zeg maar dat ik haar vriendin erg lekker vind en wel een keer mee wil stappen als ik terug ben, hahaha.
    en swen dikke shit dat je diploma hebt, ik had je een sms-je gestuurd, maar denk dat het niet is aangekomen. ga maar weer want zitten twee lekkere engelse meiden op me te wachten,hahaha. PErth is een goede plaats.

  • 10 Juli 2005 - 09:05

    Roy:

    O,ja.
    heb in cairns een vet leuk nederlands meisje ontmoet. ze heet aane-fleur. ze zou een foto van haar opsturen, dus die zet ik op de site. We hebben al afgesproken dat we flink zouden gaan stappen in amsterdam, dus bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigt.

  • 12 Juli 2005 - 07:58

    Roy:

    WAS AFGELOPEN MAANDAG OP TV. KAN HET VIA INTERNET NOG EEN KEER ZIEN.

  • 12 Juli 2005 - 12:55

    Arjan:

    Leuke uitzending!!! ik was gelukkig niet veel in beeld;) Vraag me af of jelle dit leest tijdens de vakantie... maar toch een hele fijne trip jonge!!! de rest allemaal nog een fijne week en spreek jullie snel weer:)

    groetjes!!!!!!

  • 12 Juli 2005 - 14:55

    Jur:

    Ik hb met fransisca afgesproken dat ik de uitzending over roy vanaf internet op dvd zet.

    dus lever maar een cdtje in als je een kopie wilt

  • 13 Juli 2005 - 05:37

    Annemarie:

    hahaha,hey jullie ook een site?, wat grappig!! Ik zal me natuurlijk niet zomaar mengen in jullie vriendengroep, want ik heb gelezen wat jullie schrijven naar onverwachtse vrouwelijke interruption;-)!By the way,(ff bemoeien) die uitzendingen van hello goodbye worden op donderdagochtend om half 12 herhaald zag ik net!(dan trek ik me nu weer terug& kunnen jullie weer ongestoord ouwehoeren:-p)
    greetz en enjoy your holidayz!

  • 13 Juli 2005 - 06:37

    Roy:

    hmmm,
    he annemarie hoe kom je aan deze site?

  • 13 Juli 2005 - 11:56

    Syb:

    Hahaha... en ik ben er gewoon keihard uitgeknipt :P

  • 13 Juli 2005 - 15:59

    Jur:

    Ja Annemarie, hoe kom je op deze site? laatst was er ook al ene Yasmijn... We are being watched

  • 27 Augustus 2005 - 21:51

    Ron:

    ja hoe komt annemarie enzo ineens op deze site he! wat is dit voor shizzel?? zal maar meer op mijn texten letten nu!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 32852

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: