Tijdelijke motor... pfff wat vervelend ;) - Reisverslag uit Thimphu, Bhutan van vriendengroep - WaarBenJij.nu Tijdelijke motor... pfff wat vervelend ;) - Reisverslag uit Thimphu, Bhutan van vriendengroep - WaarBenJij.nu

Tijdelijke motor... pfff wat vervelend ;)

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg

12 Januari 2006 | Bhutan, Thimphu

Ha Mannen,

Velen van jullie weten het al maar de mannen aan de andere zijde van de wereld en in Amsterdam (sybbie haha)nog niet... iets te ver om even langs te rijden...

Het zit namelijk zo, Laatst ging mijn telefoon... Met aan de andere zijde een motorjournalist die mensen nodig had om hun motor even met rust te laten en een andere te gebruiken. Ik dacht ach wat vervelend voor die man dus heb ik hem uit de nood geholpen... Het koste me ook nog 1,5 vrije dag maar dan was de arme man helemaal geholpen...

Ik daar gister heen met mn TRXie. Daar gekomen blijkt ook de Playboy in hetzelfde gebouw te huizen.... NICE, lekker gelunched ;)

Daarna de fotos.... De nieuwe fiets die ik moet testen en de TRX en ik en nog 3 pechvogels die gestrikt waren voor hetzelfde goededoel....op de foto.
Stilstaand en rijdend, alles moest!

Nu rijdt ik dus tot maandag op een andere motor en moet dan weer helemaal naar amsterdam om geinterviewt te worden over mijn bevindingen over deze tweewieler... (hij heeft dan wel twee wielen maar bij een beetje gas kiest het voorste al het luchtruim dus die heb ik er vanochtend maar gewoon uitgehaald.... scheelt weer gewicht...)

Nee serieus, even in zn drie wachten op een vrachtwagen die uit de weg moet en op het gas..... even wachten en je haald de chaufeur van de vrachtwagen nog in op het achterwiel... WEL GAAF!!

Ik zal er een foto bij doen die de boosdoener vertoond... He wat vervelend nou!!!

Gr de gedupeerde...

  • 12 Januari 2006 - 20:25

    Ps:

    de foto staat dus tussen de andere fotos... het is die rode. In mijn geval is dit exemplaar uitgerust met twee BOS uitlaten en een rode onder spoiler...


    En ohja het intervieuw wordt in het blad MOTOR mag. geplaatst (2pag just for me ;))

  • 12 Januari 2006 - 20:25

    Sven:

    Jah dat geluid van de motor stilstaand is gruwelijk en maakt nog meer geluid dan mij :p Hij had ook wel een gruwelijke kleur (ROOD) Very Horny :D

  • 12 Januari 2006 - 21:39

    Ron:

    een woord!!
    nasty!!!!!

  • 17 Januari 2006 - 00:27

    Syb:

    Nice.

    Enne, ik ben goedgekeurd door de dienst wonen, dus binnenkort verhuizen naar Amsterdam! Ik zal hier binnenkort foto's plaatsen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bhutan, Thimphu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 32859

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: