Pimp my ride - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van vriendengroep - WaarBenJij.nu Pimp my ride - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van vriendengroep - WaarBenJij.nu

Pimp my ride

Door: Jur

Blijf op de hoogte en volg

14 Juni 2005 | Nederland, Lelystad

Hey allemaal,

Komend weekend is er op de hockeyclub waar ik speel het Pimp my Ride toernooi. Waarschijnlijk mogen zaterdag ook introduce`s naar het feest toe
Er zijn van het weekend 5 damesteams, dus een mooie kans om het verschijnsel hockeys**t eens van dichtbij mee te maken...

  • 14 Juni 2005 - 17:47

    Jur:

    ohja,
    dit is wel een leuk opwarmertje

    www.slamfm.nl/fotoalbum/hockey

  • 14 Juni 2005 - 17:47

    Jelle:

    Ga je dan ook je CLIO pimpen met notenhouten dashboard en 32inch velgen haha... of spinningwheels ( of draaiendewieldoppen voor de cheap asses?)??

    haha gr Jelle

  • 14 Juni 2005 - 18:30

    Ronnieboy:

    jajo leuk! maar denk niet dat ik kan! heb zelf ook feestje staan! en moet nog zien hoe dat allemaal gaat lopen enzo! maar welerg vet!

  • 14 Juni 2005 - 19:59

    Sven:

    Ehmm eens kijken of ik kan. Lijkt me wel ... s**tterig ;)

  • 15 Juni 2005 - 00:44

    Roy:

    kunnen het feestje niet naar hier verplaatsen,hahaha.
    als ik thuis was was ik zeker van de party.

  • 16 Juni 2005 - 11:31

    Arjan:

    in de aanbieding:
    peugot 205 wit... zekers pimpenswaardig, leuke opknapper. honed buitengewoon goed en hangt lekker in de bocht...

  • 20 Juni 2005 - 02:01

    Roy:

    Voor de mannen die mij proberen te bereiken met bellen. je moet minimaal 6x achter elkaar proberen.
    en ik zit in een gebied waar je vaak geen bereik hebt. maar heb tot morgen nog bereik en dan pas weer over 2 dagen.
    maar nog bedankt voor de felicitaties.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lelystad

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 32858

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: