Pimp my House - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van vriendengroep - WaarBenJij.nu Pimp my House - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van vriendengroep - WaarBenJij.nu

Pimp my House

Door: Jur

Blijf op de hoogte en volg

27 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Na al geruime tijd de sleutel te hebben wordt het eens tijd dat "tha crib" aan de Jol de uiterlijke kenmerken gaat krijgen van een: strandhuis in Kingston town, een penthouse in New York, een villa in bloemendaal of een grachtenpand in Amsterdam (doorhalen wat niet van toepassing is).

Om dit te realiseren wil ik de inzet vragen van onze Bob de Bouwers (nou en of!) en wel a.s. vrijdag middag/avond en/of zaterdag overdag. De klussen bestaan uit laminaat leggen, het oerwoud in de tuin te lijf gaan met een machete en nog wat dingen die ik nog moet bedenken...

duss Laat even weten of en wanneer je kan...

Jur

  • 28 Juni 2007 - 19:59

    Ron:

    sorry jur ik beide dagen totaal niet, zat kom ik wel naar ltown maar laat pas. dussss.....
    sorry. lijkt me wel leuk trouwens.
    greets ron

  • 29 Juni 2007 - 16:12

    Rastafarjan:

    net geland en back from jamaica... Hebben zich al meer klussers gemeld?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1105
Totaal aantal bezoekers 32760

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: